pátek 23. října 2009

CZ titulky ke klipu: Jeremyho extrémní test Fordu Fiesta

"Nejdůkladnější test, jakým kdy auto v britské televizi prošlo." - takto Jeremy sám ohodnotil svůj test Fordu Fiesta. Asi má pravdu, marně vzpomínám, kdy jsem naposledy viděl test auta ve kterém by byla použita zebří hlava, honička v obchoďaku, výsadkový člun LCV Mark 5 a Královské námořnictvo.

Ostatně v hlasování fanoušků Top Gearu o nejlepší klip, se tento test dostal do Top 5. Posuďte sami - tady máte verzi s českými titulky.

Top Gear - Jeremyho extrémní test Fordu Fiesta
12. řada, 6. epizoda

1. část

2. část

6 komentářů:

  1. Děkuju vřele za všechna otitulkovaná videa :-) Kristýna

    OdpovědětVymazat
  2. Rádo stálo, jak říká klasik. A taky díky, je docela příjemné, když mám odezvu :-)
    Mimochodem, zajímavé kolik holek/žen sleduje Top Gear, snad polovina komentářů na tomhle webu je od holek. Přitom bych řekl, že to je klasický testosteronový pořad. Hraje v tom nějakou roli Richard?

    OdpovědětVymazat
  3. Ani ne,ale podívám se,že jo :-D....nemůžeš popřít,že bavit se s kamarádkama o šminkách je nuda,když existují Top Gear,motorsport a hokej...

    OdpovědětVymazat
  4. Proč neznám holku která má ráda Top Gear a hokej? :D....jinak taky vřele děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. já sem holka a mám top gear moc ráda je to vlastně můj nejoblíbenější pořad .je mi 12 a richarda mám taky moc ráda :D

    OdpovědětVymazat