sobota 24. října 2009

Off Topic: Měli byste zájem přispívat na tento web?

Hned na začátek upřesním: Měli byste zájem ZADARMO přispívat na tento web?

Ok, a teď další informace pro vás dva, co jste to po předchozí větě nevzdali.

Pomalu končí jedno z nejštastnějších období mého života - má nezaměstnanost - a blíží se, jistě neméně šťastné, období nástupu do nového zaměstnání. Vzhledem k tomu se už zřejmě nebudu moci tomuto webu věnovat tolik, kolik bych chtěl a jak byste si vy, věrní čtenáři, zasloužili.

Přijde mi to škoda, protože Top Gear je bezesporu světový fenomén, jehož čas u nás teprve přijde a já bych byl rád u toho. Pokud byste se tedy chtěli jakýmkoliv způsobem podílet na obsahu tohoto webu, ozvěte se mi prosím na email uvedený dole. Nemusíte se k ničemu zavazovat, pokud byste měli zájem jednou za čas přeložit článek, vyrobit titulky nebo sepsat upoutávku na aktuálně vysílané díly, napište mi. Pokud máte nápad na nějakou pravidelnou rubriku o TG a chtěli byste si jej tady realizovat, napište mi stoprocentně! :-)

Jak jsem psal v úvodu, žádná odměna z toho nekouká, protože tento web žádné peníze negeneruje a já osobně nevidím způsob, jak to v nejbližší době změnit. (Pokud nějaký způsob znáte, napište!) Jedinou vaší odměnou by byl dobrý pocit, že váš článek uvidí oněch 100 lidí (a výhledově doufejme, že i více), kteří na tento web každý den přijdou.

Takže pokud vás to jen trochu zaujalo, budu se těšit na vás email! :-)

Leopold Cimrman, email: leopold.cimrman@gmail.com

2 komentáře:

  1. Skoda, ze jsi s timto webem zacal tak pozde;) Ale treba ta prace nebude tak vysilujici a budes mit dost energie na aktualizace webu...

    OdpovědětVymazat
  2. "This is Smok vape suppress addiction to a certain extent https://www.vapeciga.com/collections/smok
    and Atomizer vape smok nord podas nord 2 vape kit SMOK RPM 80 Pro pricevape acccessory"

    OdpovědětVymazat