čtvrtek 19. listopadu 2009

Ankteta: Žena nebo muž?

Asi bych měl začít poděkováním. Jednak za to, že sem docela chodíte a že jste shovívavý k mým krkolomným grafomanským výplodům. A pak taky za to, že vaše komentáře a emaily, které občas dostávám, mají (většinou :-) úroveň a podle mě dokazují, že Top Gear prostě není pořad pro blbce. Takže díky :-)

Na jednu stranu toho o vás vím docela dost. Vím třeba, kolikrát jste tento server navštívili za poslední týden (1201x), na kolik stránek se při jedné návštěve podíváte (2,9) a jak dlouho jedna návštěva v průměru trvá (3:21). Vím o vás i spoustu dalších čísel, kterým vůbec nerozumím, ale některé informace mi Google Analytics prostě neřekne. Rozhodl jsem se tedy vystavit tady jednou za čas jednoduchou anketu, ve které bych se pokusil chybějící informace doplnit.

Už jsem tu někde psal, že mě překvapuje, jak velké procento místních komentářů a emailů je od holek/žen. Pořád tomu nějak nerozumím, a tak by mě docela zajímalo nějaké přesnější číslo. Takže dejme slovo exaktním vědeckým metodám - jak jste na tom?

3 komentáře:

  1. "Jsem James May", haha dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvolila jsem sice možnost "Jsem žena",ale pravda jest taková,že ze šedesáti procent jsem žena a z dalších šedesáti procent jsem James May.:)Ostatně jako většina světové populace,s výjimkou Clarksona a Hammonda...:D

    OdpovědětVymazat