pondělí 9. listopadu 2009

Top Gear v TV - 46. týden

Polární speciál v pátek, jeden z nejlepších challengů (osmé místo v Top 10) v sobotu, ale hlavně - první díl 14. řady v neděli. Tento víkend vypadá slibně!


Top Gear - Polární speciál
PRIMA COOL Pátek 13.11. ve 20:15 (repríza sobota 14.11. ve 14:40)

Co uvidíte: Tři muži a jejich stroje (ne nutně motorové) na cestě k severnímu pólu.

Můj komentář: V tomto díle si moc blbinek neužijete, přece jen když je venku -30 stupňu, snažíte se hlavně přežít. A o autech už to není vůbec. Žádného Stigova arktického bratrance vylézajícího z iglů nečekejte. Mě osobně fascinovalo, že se na takovou cestu vůbec vydali a celou dobu jsem byl napjatý, jestli skutečně dojedou až na pól. Tak schválně, bude James první člověk na světě, který dobil Severní pól a přitom tam vůbec nechtěl? :-)


Top Gear 06x06
PRIMA COOL Sobota 14.11. ve 20:20 (repríza neděle 15.11. ve 14:40)

Co uvidíte: Testy Aston Martin DBR9 a Mercedes-Benz SLR McLaren a hlavně závod Londýn - Oslo. Bude rychlejší Jeremy v Mercedes McLaren, nebo Richard s Jamesem v letadle a lodi?

Můj komentář: Tato epizoda je prakticky celá o závodě do Osla. Abych byl upřimný, netuším, proč se tento klip dostal do Top 10. Sice není špatný, ale osmé místo? Nevím. Na druhé straně, pokud chcete vidět tancovat opilého Richarda, zřejmě moc jiných příležitostí nemáte.


Top Gear 14x01
BBC2 Neděle 15.11. ve 22:00

Co uvidíte: Testy BMW 760i a Mercedes S63 AMG. A hledání nejlepší silnice na světě, tentokráte v Rumunsku.

Můj komentář: Protože jde o nový díl, nic k němu vlastně nevím. Jedině bych snad mohl poskytnout pár tipů, jak novou sérii sledovat. Pokud mi to čas dovolí, zkusím sem do konce týdne přidat příspěvek na toto téma.

9 komentářů:

  1. ahoj, kde bych mohl najít a stáhnout všechny díly TG :) ten seriál mě neskutečně chytnul. Díky

    OdpovědětVymazat
  2. 14. serii se na nás řítí, bože jak já se těšim :D to budou krásný Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi nejjednodušší cesta je http://www.topgearepisodesonline.com, ale zkusím se k tomu ještě během týdne vrátit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    v patek vecer jsem nestihl Polarni special a tak jsem v sobotu chtel sledovat jeho reprizu, ale Prima Cool vysilala dil s Gumpertem a zavodem mezi Anglii a Nemeckem. Je mozny nekde sehnat Polarni special v cestine ? Diky

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel ne cz titulky k tomutu specialu nejsou, jinak docela by mě zajímalo co to Prima vyvádí i v programu bylo napsáno, že bude Polar special. nehlede na to, že díl který včera vysílala je S11E6 to ted budou snad vysílat epizody pozpátku nebo se jen vloudila nejaká chyba?

    OdpovědětVymazat
  6. aha, to je skoda.. ale treba se nekdo najde, kdo nahrava dily z vysilani a mohl by je uploadnout nekam na rapidshare nebo tak neco.

    btw.: a vysilala vubec Prima onen special v patek vecer ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. ne, místo Polar special vysílala již zmíněný 6 díl 11 serie.

    OdpovědětVymazat
  8. Provedl jsem bleskový výpočet a mám teorii. Myslím, že Prima si schovala Polární speciál na Vánoce. Počítejme - teď dali poslední, 6. díl 11. řady, od příštího pátku po týdnu odvysílají zbylých 5 dílů 11. série a pak, voalá, tu máme pátek 25.12. Byla to ale asi změna na poslední chvíli, proto to nestačili změnit v TV programu.

    OdpovědětVymazat
  9. pokud si někdo chce stáhnout top gear, tak můžete zde, kde uploaduju mnou nahrané díly Top Gearu v cz:
    http://www.warezforum.cz/top-gear-cz-t59132.html

    http://www.warcenter.cz/viewtopic.php?f=47&t=158156&hilit=top+gear

    OdpovědětVymazat