sobota 21. listopadu 2009

Bye

Bohužel, je načase přiznat si krutou pravdu - nestíhám. Top Gear je sice v mém žebříčku dost vysoko, ale rodina a práce přece jen vítězí a poslední dobou jsem zjistil, že všechno stíhám jen s trvale vyplazeným jazykem. Proto, ač nerad, musím tenhle server nechat svému osudu.

Jak jsem už jednou psal, pokud byste měli zájem sem přispívat, jste vítáni, určitě mi napište. Já možná jednou za čas přihodím nějakou bleskovku, možná i nějaké titulky k YouTube videím, ale už to určitě nebude nic pravidelného.

Nenapadají mě žádná úžasná poslední slova, tak snad jen díky vám všem, kteří jste sem více či méně pravidelně chodili :-)

8 komentářů:

  1. Škoda, škoda. Vždycky to tu bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. velká škoda...takovej krátkj záblesk ze tmy pro ceske divaky titulkovanych TG :)

    OdpovědětVymazat
  3. smutné, nemohl bys alespoň dodělat ten S14E01, když už jsi to začal?
    Každopádně díky za 13 sérii!

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle bych měl asi upřesnit - titulky ke 13. řadě dělal sovička, viz. tady http://topgear.sovicka.net/
    A pokud vím, na titulcích ke 14. řadě pořád ještě pracuje.

    OdpovědětVymazat
  5. hodně pomalu ale přece..rád bych pomohl..ale bohuzel jejich anlictine vubec nerozumim..jen par slovicek zachytim :(

    OdpovědětVymazat
  6. Odkaz na 3.díl 14.řady:
    http://www.inautonews.com/video-top-gear-season-14-episode-3

    OdpovědětVymazat
  7. našel jsem podobný web jako je tento http://topgearcs.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. lidi, nevíte proč prima cool vystřihne u některých dílů top gearu nějaké příspěvky a odvysílá zkrácenou verzi např. 50 minut místo 60???

    OdpovědětVymazat