pondělí 16. listopadu 2009

BLESKOVKA: Jak to bylo s Polárním speciálem

Z Primy mi promptně odpověděli na můj dotaz ohledně Polárního speciálu.

Konkrétně mi napsali toto:

Dobrý den,

Minulý týden došlo od programového odd. k aktuální změně programu. Polární speciál budeme vysílat 25.12., kdy se víc hodí jeho tématika. Od příštího týdne budeme vysílat 11. sérii od začátku a protože by 6.díl vyšel právě na dobu vánoční, odvysílali jsme jej místo polárního speciálu, už v pátek 13.11.

S pozdravem

Filip Sychra
PR koordinátor

3 komentáře:

  1. Takže ač jistě nerad,musíš uznat,že tvoje teorie byla naprosto bezchybná....:)

    OdpovědětVymazat
  2. Však jsem taky svedl těžký vnitřní boj, abych to sem nenapsal! :-) Je prostě vidět, že jsem nejen neomylný, ale navíc i velmi skromný...

    OdpovědětVymazat
  3. A pak po kom to ten Jára má....:D

    OdpovědětVymazat